2012. május 30., szerda

Megdöbbentő eset




Egyik régi ügyfél, azután, hogy e-mailben árajánlatot kért és kapott tőlünk, valamint megkapta az árajánlatra való tájékoztatást, felkereste egyik ügyfelünket szóban és írásban, azért hogy "megvásárolná" és "átdolgozná" az általunk 2011-ben készített akkreditációs anyagot. Erről a szándékáról minket elfelejtett tájékoztatni.

Azonnal kaptuk az értesítést az ügyféltől. Először levegőt sem kaptam.
Ha Téged is a fenti "kéréssel" keresne meg bárki, akkor megköszönöm, hogy szólsz nekem. Biztos vagyok benne, tudod, mi a helyes.
Nagyon-nagyon köszönöm ügyfelemnek, aki szólt nekem, mivel próbálkozott valaki a hátam mögött. Köszönetképpen felajánlottunk vagy egy ajándék programakkreditáció elkészítését, vagy egy ajándék akkreditációs support szolgáltatást az év végéig, ők majd választanak. Köszönjük még egyszer. :-)
Pásztor Eszter és Werner Zsolt mindig meghálálják a segítséget.


Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési és
Akkreditációs Szakértő
A következő Informátor szám, hírekkel, újdonságokkal, ötletetekkel megjelenik 2012. június 6.
Ízelítő a következő Informátor számból: a legújabb mániák programakkreditációnál, szavak jelentése felnőttképzésben, akkreditációs sztorik, OKJ-s vizsgaszervezés
Itt tudsz Informátor taggá válni: http://fbi.info.hu/elofizetes.php