2012. május 23., szerda

Ha a hajadat téped az akkreditáció fölött és legszívesebben odavágnád a papírokat a falhoz... Egyél csokit!



Emlékszem, amikor 2004-ben elkészítettem a saját cégünk első programakkreditációját, utána pedig az intézményakkreditációt. Akkor még, 2004-ben "csak" programakkreditációs szakértő voltam, az intézményakkreditációs szakértői státuszt 2004 végén pályáztam és kaptam meg. Lényeg, hogy 2004-ben, amikor a saját cégemnek csináltam meg a programakkreditációját, túl voltam a programakkreditációs szakértői tréningen, egy csomó programakkreditációs eljáráson, tképben voltam az elvárásokkal kapcsolatban. 

Ehhez képest is, két teljes hétbe, napi 6-8 órás munkámba került egy olyan program összehozása, amihez nagyon értettem. Mégis. Csak a programmal foglalkoztam két hétig, semmi mással. Emlékszem, sokszor a hajamat téptem, hogy pontosan mit, hová, hogyan írjak. Beadtam a programot. Elsőre elfogadták, ezek szerint jól dolgoztam. :-) 

Soha nem felejtem el, mennyit kínlódtam az első programakkreditációmmal.
Amikor már azon a ponton voltam, hogy elegem van az egészből és nekivágom a számítógépet a falnak, akkor ettem egy kis csokit, megnyugtatásul. Használt.

Az akkreditáció macerás dolog, sok meló, ráadásul olyan meló, amit általában senki sem szeret. Ha mégis egyedül vágsz bele, szerelkezz fel sok csokival. :-)


Kellemes szerdát kívánok Neked, 


Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési és
Akkreditációs Szakértő
A következő Informátor szám, hírekkel, újdonságokkal, ötletetekkel megjelenik 2012. június 6.
Ízelítő a következő Informátor számból: a legújabb mániák programakkreditációnál, szavak jelentése felnőttképzésben, akkreditációs sztorik, OKJ-s vizsgaszervezés
Itt tudsz Informátor taggá válni: http://fbi.info.hu/elofizetes.php