Messziről jött ember azt mond, amit akar. Honnan tudja az ügyfél, hogy megbízhat benned, felnőttképzőben? Az emberek azt bízzák meg, azzal kötnek üzletet, akit ismernek. Ez még jobban igaz a szolgáltatásokra, ahol az üzletkötés tárgya nem egy tárgy, egy termék, hanem maga az emberi kapcsolat.
A képzés, a felnőttképzés szolgáltatásnyújtás és a szolgáltatás mindig az emberekről, az emberi kapcsolatokról szól. Amikor ember szolgáltat embernek. Emberi kapcsolat. Az, hogy közben ismereteket adunk át és vesz át a résztvevő, az egy dolog. Ha nincs emberi kapcsolat, nem lesz ismeretátadás, nem lesz felnőttképzés sem.
Az emberi kapcsolat az alapja a felnőttképzésnek is. Az emberi kapcsolatot pedig valamivel meg kell alapoznod, ha sikeres felnőttképző céget akarsz létrehozni és/vagy működtetni. Az emberi kapcsolatok alapja pedig a bizalom.
A bizalom a potenciális ügyfélnél két forrásból is jöhet: belülről, tehát a potenciális ügyfél érzi, hogy felnőttképzőként Te, a céged tud neki megoldást nyújtani a problémájára. A másik bizalom a fehér köpeny bizalma, azaz egy külső értékelésen a céged "fehér köpenyt" kapott. Ilyen az akkreditáció.
Hogyan nyerheted el a potenciális ügyfél bizalmát, hogy Téged tekintsen annak a felnőttképzőnek, akinél "képződni" akar?
Erről is szól a következő, 2012. június 19-én megjelenő Informátor.
Kellemes hétvégét kívánok Neked,
Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési és
Akkreditációs Szakértő
Akkreditációs Szakértő
Ízelítő a következő Informátor számból:
Hogyan szerezz felnőttképzőként új ügyfeleket? Hogyan építs bizalmat a potenciális ügyfelekben és a hatóságokban?
A felnőttképzési szerződés titkai
A gugli keresőoptimalizálás alapjai felnőttképzőknek
Rendeld meg most, hogy jólinformált legyél: http://fbi.info.hu/elofizetes.php