2012. április 18., szerda

Felnőttképzési bejelentés űrlap: útmutató



Mikor is szükséges a felnőttképzési bejelentés? Felnőtteket szeretnél képezni? Már képzel felnőtteket és akarsz még plusz képzéseket és/vagy felnőttképzési szolgáltatásokat bevezetni? Szuper. Vagy képzéseket akarsz törölni a nyilvántartásból? Megváltoztak a cég adatai?

Akkor biztos tudod, hogy akár ha meg akarod kezdeni a felnőttek okítását, akár pl. egy új képzést akarsz elkezdeni, vagy adatok változtak meg, vagy képzéseket akarsz töröltetni, akkor ezt biza be kell jelenteni regionálisan illetékes munkaügyi központnak. Ez a felnőttképzési bejelentés.

Úgy gondoltam, segítek Neked is.
Fogtam a felnőttképzési bejelentési űrlapot és elláttam útmutatóval, mire figyelj a kitöltésénél. Ez sokszor fontos, mert az űrlapoknak, így a felnőttképzési bejelentési űrlapnak is van egy bája, hogy néha nem tudod, pontosan mit és hová kell írnod. Meg mit is akar Tőled a hatóság. :) Ezt most leegyszerűsítettem és elláttam a felnőttképzési bejelentési űrlapot pár dologgal, hogy könnyebben emészthető legyen.


Az útmutatóval ellátott felnőttképzési bejelentési űrlapot innen le tudod tölteni: 
www.fbi.info.hu/download/bejelentes_feln_nyilv_urlap_es_utmutato.doc


Használd egészséggel a felnőttképzési bejelentési űrlapot, jó kitöltést,


Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési és
Akkreditációs Szakértő

A következő Informátor szám, hírekkel, újdonságokkal, ötletetekkel megjelenik 2012. május 3-án. 
Időben meg akarod kapni, nem akarsz lemaradni?
Itt tudsz Informátor taggá válni: http://fbi.info.hu/elofizetes.php 
Ízelítő a következő Informátor számból: minőségirányítás a felnőttképzésben