2014. február 6., csütörtök

Őskáosz?



A minap az egyik szakértővel szellemes e-mailezést folytattam a felnőttképzés jelenlegi helyzetéről, mely levelezés keretében az "őskáosz" szót használtam.

A felnőttképzés, azon belül is a felnőttképzési engedély jelenlegi állása: kérdések garmadája lóg a levegőben. A felnőttképzési engedélyt, ha kérelmezed, akkor számíts arra, hogy lehetnek kisebb, vagy éppen nagyobb buktatók. Aztán ha nem lesznek, akkor örülni fogsz. A változás lényege a kiszámíthatatlanság, a változás az, amikor sokszor kilépsz a nagy ismeretlenbe és nincs előre kikövezett út.  

2 biztos pont a változások közepette. 
Klikk ide a cikk folytatásáért. 


Mit tegyél, ha bele akarsz vágni a felnőttképzési engedélybe?
A helyszíni szemléken megtanultam, váratlan helyzetekben a hidegvér a nyerő. Szenvedélyes ember vagyok, a hidegvér tanult készségem, ez az egyik legnagyobb győzelmem. Az eljövendő szerintem kb. fél-1 év tele lesz váratlan helyzetekkel és meglepetésekkel.
Őrizd meg a hidegvéred és nyugodtan, körültekintően mérlegelj, merre mész tovább.
A felnőttképzési engedélyezés területén számos dolog még kérdéses. Vannak biztos pontok is, ezekről fogok írni a jövő szerdai Informátorban.


Sok tanfolyamot kívánok Neked, 

Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési Szakértő és Tanácsadó