2013. április 22., hétfő

A titok az e-mailben van


E-mailes csaj vagyok. Ez ki is van írva a kapcsolat pontnál.
Az ügyfeleknek már nem kell elmondanom, ők tudják. Az érdeklődők pedig megtapasztalják. 
A telefont csak életveszély esetében használom. Pl. helyszíni szemlére indulok és defektet kap az autó, volt már ilyen a több, mint 200 helyszíni szemle során. Természetesen megérkeztem.
Ugyanezt kérem az ügyfelektől is, életveszély esetén telefonáljanak csak.

Az akkreditáció elsősorban az írásbeliségről szól. Erre jó, ha előre felkészülsz.  Az akkreditációs folyamatnál eszméletlen mennyiségű új infó lesz. Több, mint 300 cég felkészítése után az a gyakorlatom, hogy sokszor nagyon jól jött, hogy minden le van írva. Az ügyfél vissza tudta keresni.
Telefonnál? Esélytelen.

Elárulok Neked, így négyszemközt, egy szakmai titkot. De pszt (és itt most jobbra-balra óvatosan körülnézek) ne áruld el senkinek.
A titok pedig nem más, az e-mail már a kapcsolatfelvételnél, amikor az érdeklődő bejelentkezik hozzám, egy belépő előzetes kompetenciafelmérő teszt. Tudod kezelni az e-mailes kapcsolattartást? Nagyobb az esély, hogy az akkreditációt is meg fogod érteni, és utána kisebb-nagyobb eséllyel működtetni is tudod majd. Ezt is tesztelem az e-maillel.

Hiszen az akkreditáció, ahogy sok ügyfelem is rámutatott és én magam is tapasztaltam anno intézményvezetőként: túlszabályozott, túlbonyolított, rengeteg papírmunkát, azaz írásbeliséget követelő rendszer.

Az új felnőttképzési törvénnyel, ha egyszer megszavazzák, ez a papírmunka nem fog csökkenni, sőt. Mikor szavazzák meg? Ki tudja, mert jelenleg EU-s jóváhagyásra várunk. 
Addig viszont még él a mostani/régi rendszer, ami szintén túlbonyolított és írásbeli. Csak mondom. 
Én meg e-mailes csaj vagyok.

Kellemes hetet kívánok Neked,

Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési Szakértő
A legújabb Informátor megjelenése: 2013. május 8.
Ízelítő: az elkövetkező változások a felnőttképzésben, az akkreditációban hogyan érintik majd a cégedet