2013. április 9., kedd

A jövőd múlik az új felnőttképzési törvényen. Tudod, miért és hogyan?



A mostani pörgős, a szokásos munkával, nevetéssel, helyszíni szemlével (ez utóbbi kettő nem mindig jár együtt), gasztronómiai kalandokkal teli időszakom egy gigászi és egyben meglehetősen sziszifuszi projektje volt az új felnőttképzési törvény tervezetének kipuhatolása.

Ezúttal nem az új felnőttképzési törvény konkrét passzusai érdekeltek, azokkal épp elégszer foglak Téged és magamat is szórakoztatni az elkövetkezendő hónapokban. Ami most nem hagyott nyugodni az ez a kérdés: mi a cél a felnőttképzéssel? Hogyan érint ez Téged, mint felnőttképzőt?

Fáradtságot nem sajnálva előkotortam az eddig (ezt 2013. 04. 08-án írom) elérhető, nyilvános, hivatalos dokumentumokat. Órákig ültem és elemeztem a szavakat.
Közben rágcsáltam egy kis pilóta kekszet.
A macska meg jött-ment, dorombolt (még nem olvasta az új felnőttképzési törvény tervezetét) rálépett az iPad-re, újból dorombolt. Zsolt elaludt, majd kijött a hálóból és megkérdezte, hogy még mindig mi a túrót csinálok. Mondtam, hogy túrót, azt nem, ellenben hivatalos dokumentumokat olvasott. Zsolt javasolta, hogy inkább nézzek egy jó vígjátékot.

Majd visszament aludni. Majd a macska megint intézkedett. Én meg csak olvastam és olvastam a kanapén. És értelmeztem. Következtettem. Hogyan fogja érinteni a felnőttképzőket az új törvény?
A holnap megjelenő Informátorban megtudod. 

Kellemes napot kívánok Neked, 


Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési Szakértő
A legújabb Informátor megjelenése: 2013. április 10.
Ízelítő: az elkövetkező változások a felnőttképzésben és mindez hogyan fog Téged, mint felnőttképzőt érinteni