2009. június 19., péntek

Miről szól az akkreditáció a felnőttképzésben blog?

Kedves Olvasó!

Először is, bemutatkozom Neked.
Pásztor Eszter vagyok, a FAT felnőttképzési akkreditációs szakértője (azonosítószámom: 385/2005), akkreditációs tanácsadó, itt többet megtudhatsz a referenciáimról:
akkreditációs tanácsadási oldalam.

Mellette az Amerikai Intézet oktatási vezetője és az amerikai angol szakértője is vagyok (blogom az amerikai angolról).

Felnőttképzési történetem, tapasztalataim:

  • 1994 óta dolgozom folyamatosan a felnőttképzésben,

  • 1999-től, mint középvezető az egyik legnagyobb budapesti nyelvoktatási intézményben,

  • 2002-től, mint az Amerikai Intézet oktatási vezetője,

  • 2003-tól, mint a FAT felnőttképzési akkreditációs szakértője,

  • 2007-től, mint hivatalos akkreditációs tanácsadó.

  • 20 közigazgatási eljárást vezettem le, mint szakértő és vezető szakértő és

  • mostanra (2009. június 19.) több, mint 90 intézmény az én segítségemmel készült fel akkreditációra és szerezte meg az akkreditációt.

Elméleti és mellette gyakorlati szakember vagyok, folyamatosan képzem magam a felnőttképzés terén, intézmény menedzselés, akkreditáció, jogszabályok.
Gyakorlati tapasztalataimat az akkreditációról és a felnőttképző intézmények menedzselésről szeretném itt megosztani Veled, kedves olvasó, aki felnőttképzésben dolgozol, akkreditációra készülsz, vagy már akkreditált vagy, de szeretnél többet megtudni arról, gyakorlati életben ez mivel jár.

Remélem, sok hasznos tanácsot találsz a blogban és ki is fogod őket próbálni a gyakorlati életben.

Jó olvasást, kellemes tájékozódást kívánok Neked,

Pásztor Eszter

Ha kérdésed van, írj nyugodtan: eszter.pasztor@amerikaiintezet.hu