2013. június 25., kedd

Programakkreditáció, intézményakkreditáció 08. 31-ig!



Idáig pletyka volt, hogy 2013. 08. 31-ig lehet beadni programakkreditációt is, nem csak intézményakkreditációt. Elhangzott konferencián is, hogy június 30-ig lehet beadni programakkreditációt. Bevallom, én is így értelmeztem az új felnőttképzési törvényt, mert ez a logikus értelmezés.

Napok óta nyomozok programakkreditáció ügyben, hívtam a FAT-ot is.
Most, egy fél órával ezelőtt visszahívott nagyon kedvesen Baráth Emese a FAT-tól és biztosított arról, hogy 2013. 08. 31-ig a FAT befogad programakkreditációkat. Most már ez hivatalos.
2013. 08. 31-ig változatlan formában, változatlan adatlapokkal be lehet adni programakkreditációt. 

Ha intézményakkreditációt akarsz, az utolsó pillanatokban vagy továbbra is. Szintén FAT-os tájékoztatás: 2013. 07. 31-én lesz az utolsó FAT ülés a nyáron, a következő 2013. 09. 04-én lesz. Intézményakkreditációkat pedig csak 08. 31-ig lehet beadni.


Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési Tanácsadó