2014. november 27., csütörtök

Papírhalmok a képzéseknél




Nincsen tökéletes adminisztráció, maximum csak, ha robotok csinálják, mert mi, emberek nem vagyunk tökéletesek. A kérdés csak az, hogy a hibák halálosak, vagy piszlicsárék.

A nyelviskolánkban anno folyamatosan csináltam a szemeszterek végén szokásos, szemeszter végi tanfolyami papír "rovancs"ot. Az akkori ügyfélszolgálatosunk mindent összekészített és mindig büszkén mutatta, hogy Eszter, ezt teljesen rendberaktam, minden tanártól bevasaltam mindent, minden megvan. Kinyitottam egy dossziét és tuti, hogy találtam valamit, amit lehetett még pótolni. Piszlicsáré dolgokról volt szó.  (Lábjegyzet: nem véletlen, hogy most évek óta Zsolttal dolgozom, nincs más munkatársam, nem vagyok népszerű főnök. :-)
Márti mindig fogta a fejét én meg elmondtam neki, hogy nyugi, nincs tökéletes adminisztráció. Én sem vagyok az, ő sem az, senki sem tökéletes. És még az is lehet, hogy nincs igazam, úgy jó, ahogy csinálta.

Ettől függetlenül, felnőttképzésileg a jogszabályok nem túl megengedők a hibákkal kapcsolatban.
Jó, ha tudod, hogy engedélyezett képzéseknél egy vagonnyi dokumentumot szükséges nyilvántartanod és utána 5 évig megőrizned.

A teljesség igénye nélkül, íme, néhány a kötelező és/vagy nélkülözhetetlen tanfolyami papírokból, engedélyezett képzéseknél



Sok tanfolyamot kívánok Neked,


Pásztor Eszter