2013. augusztus 26., hétfő

JÖN jövő héten az új akkreditáció, az engedély?



Az első, saját céges intézményakkreditációt majdnem egy évtizede csináltam. Akkor még "csak" programakkreditációs szakértő voltam. Az intézményakkreditációs szakterületet fél évre a saját cégem akkreditálása után vettem fel.
Vajh vért izzadtam az első intézményakkerditációra való felkészüléssel? Naná. A múlt homályából is feldereng, hogy hányszor tettem fel a kérdést magamnak: miért? Valamint, hogy "itt most mit akarnak tőlem, mit írjak bele?" Mindenesetre meglett az intézményakkreditáció. :-)
A megszerzett intézményakkreditációt a négy év helyett több, mint két évig tudta a cégem használni. Miért? Mert egyszer csak a döntéshozók gondoltak egyet és egy tollvonással megszüntették a felnőttképzés lakossági adókedvezményét. Helyette a szakképzési hozzájárulásos képzéseknél kötelezővé tették az intézményakkreditációt. Mi, akik lakossági tanfolyamokkal foglalkoztunk, dobhattuk a kukába az intézményakkreditációnkat.
Azonban, ahogy a mondás is tartja, amint Isten, vagy a sors, becsuk egy ajtót, kinyit egy ablakot. 


A felnőttképzés hatalmas változások előtt áll. Légy résen, szerezz információkat és kerülj ki győztesként a változásokból!
Kellemes hetet kívánok Neked, 
Pásztor Eszter
Országos Felnőttképzési Szakértő

Ui: jönnek a változások és naprakész akarsz lenni, hiányoznak információk? Ha Te is szeretnél naprakészen értesülni a hírekről, rendeldd meg ma az Informátort.